FAQ

Veel gestelde vragen

Hoe start ik met winkelen?

Om te kunnen winkelen dient u zich eenmalig te registreren. Dit duurt ongeveer 3 minuten. Download daarvoor onze app ‘Para Ti’.

Hoe koop ik een product?

Eenmaal u de app heeft gedownload en geregistreerd bent, kan u de QR-code op de deuren scannen. De deur klikt open en u kan uw producten nemen!

Hoe weten jullie wat ik meeneem?

Overal in de winkel zijn er weegsensoren geïnstalleerd. Die registreren welk product u neemt en hoeveel u er van neemt. U hoeft de afzonderlijke producten dus niet te scannen!

Hoe betaal ik?

2 werkdagen na uw aankoop wordt het bedrag automatisch afgeschreven van uw rekening. U hoeft dus niets meer te doen na het nemen van uw producten.

Kan ik iets terugplaatsen?

Ja! Zolang de deur open is, kan u iets vastnemen en terugplaatsen op hetzelfde schap. Eenmaal de deur gesloten is, bent u voorbij onze virtuele kassa en blijft de aankoop geregistreerd.

Hoe krijg ik mijn aankoopbon?

U kan elke aankoop controleren in uw winkelmandje in de app. Na uw aankoop ontvangt u ook een overzicht via mail. Uw vorige aankopen kan u bekijken in de menu van de app onder ‘Geschiedenis’.

Er klopt iets niet! Wat nu?

Indien er, ondanks onze voorzorgen, iets niet klopt, kan u dit melden in de app. Klik in uw winkelmandje op ‘boodschappenlijst niet correct’ en zend ons een bericht. Wij corrigeren de afrekening.

Kan ik altijd winkelen?

Ja! Para Ti is altijd open! Dag & nacht, 365 dagen op een jaar. Heb je dus onverwacht bezoek of iets tekort? Para Ti is er voor jou!

Ik ben fan! Wat nu?

Fantastisch! Deel Para Ti met vrienden en buren. Uw feedback en Google reviews zijn van harte welkom!